duminică, 24 martie 2013

Pariu cu Viata Sezonul 4 Episodul 3


Deja am ajuns la cel de-al 3-lea episod din Pariu cu Viata Sezonul 4, timpul trece foarte repede si se scurge si ultimul sezon din acest serial. Da, ati citit bine, este ultimul, Pariu cu Viata se termina cu acest sezon.

In cel de-al 3-lea episod am eu impresia ca se vor impaca Andrei si Ioana. Dupa cum am vazut in episodul 2, tipul ala mare, gras, chelios si cu pusca in mana ii ameninta pe cei din LaLa Band. In promo mai puteam vedea ca Andrei si inca un membru al trupei sar pe acel individ, in urma acestei miscari un foc de arma se aude. Sincer, nu cred ca a fost cineva ranit, doar Liviu, dar nu cu pusca, ci cu un cot in figura. Ce povestesc eu aici puteti vedea in promo-ul episodului 3.

Am citit undeva ca Andrei o apara pe Ioana de acest individ de care scriam, iar Liviu fuge in spatele microbuzului cu care trupa a venit la concert, dupa aceasta intamplare cei doi se impaca. Repet, nu sunt sigur, dar asta este si parerea mea.

Va urez vizionare placuta si astept parerile voastre in sectiunea de comentarii a acestui articol sau pe pagina de FaceBook. Apropo de FaceBook, va rog sa acordati un like paginii de mai jos pentru a fi la curent cu tot ce se intampla.

Fiecare episod va fi postat dupa difuzarea acestuia la TV.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu