joi, 4 aprilie 2013

Pariu cu Viata Sezonul 4 Episodul 4

Salutare prieteni, imi pare rau ca nu am apucat sa scriu acest articol mai devreme, dar am fost foarte ocupat in offline. Ieri a fost difuzat cel de-al 4-lea episodul din Pariu cu Viata Sezonul 4, episod in care am putut urmari foarte multe intamplari extrem de frumoase, dar si unele mai putin frumoase.

Sa incepem mai intai cu raul si sa terminam cu bine, totul este bine cand se termina cu bine - acesta este principiul pe care mergem. Partea mai putin frumoasa a fost atunci cand Cristi si Sara s-au drogat si au pierdut fetita profesoarei care ii ajuta pe cei din LaLa Band si a sotului ei.

Mi-a placut mult atunci cand Andrei si Ioana au uitat pentru un moment de orgoliu si s-au iubit ca in vremurile trecute, desi a fost cam brusca trecerea Ioanei de la Liviu la Andrei.

Mi-au mai placut toate cadrele cu Vlad si Anca, raman la aceeasi parere ca sunt facuti unul pentru celalalt. Se vede ca se iubesc mult si in realitate.


Va rog sa acordati un Like paginii noastre de FaceBook pentru a fi la curent cu tot ce se petrece pe site.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu